Monday, November 12, 2007

Building. Your dreamz

Mai tineti minte sirurile de cocori pe care le desenam in clasa I sau la gradinitza? Mereu faceam un copac, doi, un deal si apoi umpleam cerul de "V"-uri. Acum ce desene or mai fi prin manualele scolare? Blocuri, strazi cu traffic jam, oameni negrii la fata de nervi si poate unul, doua "V"-uri ratacite printre miile de cabluri de net si telefonie. Poate in curand copii nu vor mai desena cocori, pentru ca scarbiti de Romania vor migra catre bulgaria ca e mai ieftin si cica mai curat. Da! Dar nu stiu ce pierd.....pai cate seminte pot manca de pe urma gurilor baloase ale romanilor din fata scarilor de bloc? E si pacaat!

5 comments:

  1. Am si eu o curiozitate :) ce aparat manuiesti? (si obiectiv eventual)

    ReplyDelete
  2. Salut! "Manaresc" un canon 400 D. Poza de fata este facuta cu 18-55. mai am canon 50 mm 1,8; sigma 70-300 si lens baby.

    ReplyDelete
  3. fain fain :) inseamna ca nu eram departe de adevar. nu de alta dar si eu am un 350 D cu un obiectiv de 18-55, si e pe vine un 50mm 1,8, pentru care tot respectu`, am facut poze cu unul si au iesit pretty 'oau'. dragutz :) sa le stapanesti cu intelepciune, in orice caz te pricepi. keep up the good work!

    ReplyDelete
  4. iti multumesc! intr-adevar 50 mm este o comoara. foarte ieftin, foarte simplu si fooooaaarte bun! :) ...si credeam ca asa ceva nu exista :)

    ReplyDelete
  5. da, asta am spus si eu, asta dupa ce am vazut alte obiective care costa muulti bani, not for students like me :)

    ReplyDelete