Saturday, September 25, 2010

Păienjeni avem da muști...

3 comments:

  1. avem noi asa ceva aici ?:)

    ReplyDelete
  2. N-ai idee de când încerc să găsesc cum se cheamă "rasa" ăstuia :D Am găsit unul identic în urmă cu vreo 7 ani, în şură, la bunici. Nu m-ar fi crezut nimeni la şcoală că am văzut un "păianjen tigru", dar cum să-l iau de acolo fără să mă muşte şi să mor? Am luat o crenguţă şi l-am prăbuşit într-o cutie de conserve umplută cu formol (altceva nu găsii pe la ţară). A doua zi, din cauza formolului, nimic nu rămăsese din frumuseţea lui de tigru, era doar o stafidă mică şi verde. Dacă ai fi avut curiozitatea să iei un băţ şi să-l "împungi", ai fi văzut ce mecanism de apărare are. Se lăţeşte, să pară mai mare, şi începe să se "bâţâie". Mai exact agită plasa înainte şi înapoi, ca să alunge orice l-ar fi deranjat. E superb animalu'.

    ReplyDelete